
Kundservice
Om kundservice
Vår kundservice kan hantera alla de kanaler som era kunder vill kommunicera genom. Vi lägger stor vikt vid enkelhet och tydlighet genom rätt teknik och medarbetare. Vår kundtjänstorganisation har en stor expertis i att möta människor med olika behov och vi strävar ständigt efter att utveckla vår verksamhet inom teknik, digitala lösningar och generellt inom kundmötet. I våra uppdrag har vi en hög tillgänglighet och kundnöjdhet.
Vi besvarar en mängd olika typer av frågor åt en mängd olika typer av människor på olika språk, och bistår våra uppdragsgivare med utredning av incidenter och god statistik för förbättringsarbete.
Självklart kan vi erbjuda tjänsten dygnet runt årets alla dagar.
Kontakta oss gärna så kan vi tillsammans undersöka vad vi kan hjälpa er med!

Hur fungerar det?
Vi möter dagligen tusentals människor där vi representerar våra uppdragsgivare. En kund kan kontakta oss genom olika kanaler för att ställa frågor om en tjänst eller produkt, be om teknisk support, reklamera ett ärende och mycket mer. I flera av våra uppdrag är det också vi som utför utredningen av ett ärende och återkopplar till kunden, samt vidtar åtgärder. I vissa uppdrag utför vi hela kundservicen åt vår uppdragsgivare, och i andra agerar vi till exempel första linje eller overflow.
Våra kundservicemedarbetare är experter på att möta människor som söker hjälp. Med lång erfarenhet och lyhördhet vet vi hur man uppnår både en hög kundnöjdhet och lösandegrad av ärenden som kommer in.
Våra andra tjänster

Vi administrerar miljontals bokningar och beställningar varje år. Vi har öppet dygnet runt årets alla dagar och erbjuder en hög tillgänglighet för din verksamhet.
Läs mer

Genom vår leverans av förmedlingstjänster kan vi hjälpa människor ut i samhället för att utföra ärenden som vissa finner självklara.
Läs mer

Sedan 1993 har vi samarbetat med transportföretag och haft direktkontakt med deras förare. Vi vet vilka komplexa och oförutsedda situationer som kan uppstå i förarnas arbete, och vilket stöd de kan tänkas behöva.
Läs mer

Vi hanterar bland annat utbetalningar till andra leverantörer, schemaläggning av till exempel fordonsresurser, rapportering och statistikuppföljning, uppföljning av andra leverantörer, och utbildning av förare inom särskild kollektivtrafik.
Läs mer